Lunchconcert met Greta Vink en Ernst Jonker
Verteltheater "Beeldklank" met Greta Vink en Ernst Jonker brengt een bewerking van de klassieke Japanse vertelling "De Steenhouwer". Het verhaal wordt ondersteund door live muziek en "Kamishibai".
Kamishibai (letterlijk: "papieren theater") is een traditionele Japanse vertelkunst waarbij een verteller tijdens zijn verhaal geïllustreerde platen achter elkaar in een houten vertelkastje (de butai) schuift.
Greta schrijft nieuwe verhalen, bewerkt bestaande verhalen en maakt de illustraties. Ernst voorziet de verhalen van muziek.
Aanvang 12.00 uur, gratis toegang.
juni
juli
Lunchconcert met Fred en Adriaan van Willigen
Twee generaties, één duo in muziek
Lunchconcert met Fatima-Zohra Buurman
Composities met invloeden uit de hele wereld
Zomerconcert met de koren sWing en Excelsior
Een afwisseling van vrolijke en ingetogen nummers
Lunchconcert met Greta Vink en Ernst Jonker
Een bewerking van de klassieke Japanse vertelling “De Steenhouwer” door verteltheater “Beeldklank”
augustus
Lunchconcert met Georgisch koor Chiatura
Begeleid door de pandun, een Georgisch snaarinstrument
Lunchconcert met Victor Posch en Jasper Teule
Concert met contrabas, basgitaar, saxofoon, dwarsfluit, zang, piano, gitaar en zang.
