Lunchconcert met Fred en Adriaan van Willigen
De zon zakt langzaam achter het dak van de buren. Het is een zwoele avond in mei en er klinkt gitaarmuziek. Zucchero, Bob Dylan, John Mayer en Douwe Bob, maar ook Pink Floyd.
De buren luisteren muisstil. Vader en zoon, Fred en Adriaan van Willigen, laten de buurt horen dat ze samen muziek maken en zich voorbereiden op het komende optreden in de Witte Kerk op 1 juli. Ze willen samen op het podium staan en hun passie voor muziek aan de wereld laten horen.
Wie Fred kent weet dat het gaat om het publiek de muziek te laten beleven. Adriaan schuwde de spotlights, maar wil nu graag laten horen dat hij prachtig kan zingen.
Twee generaties in een duo. Muziek zorgvuldig uitgekozen om U te laten genieten.
Zij hebben er veel zin in.
Aanvang 12.00 uur, gratis toegang.
juni
Lunchconcert met Dick Raat
Prachtige Nederlandse luisterliedjes vol herkenning en nostalgie
juli
Lunchconcert met Fred en Adriaan van Willigen
Twee generaties, één duo in muziek
Lunchconcert met Fatima-Zohra Buurman
Composities met invloeden uit de hele wereld
Zomerconcert met de koren sWing en Excelsior
Een afwisseling van vrolijke en ingetogen nummers
augustus
Lunchconcert met Georgisch koor Chiatura
Begeleid door de pandun, een Georgisch snaarinstrument
Lunchconcert met Victor Posch en Jasper Teule
Concert met contrabas, basgitaar, saxofoon, dwarsfluit, zang, piano, gitaar en zang.
